Gunneliiiii!

oj oj oj vad det börjar bli uttjatat att vara sjuk!=,= Inget kan man göra, vilket resulterar i att det inte skrivs något intressant här heller... =/
Menmen! I veckan tycker jag ändå att jag ska vara frisk=) Ska nog och träna i morgon. Jesper ville jag skulle förlja med på ATS, men jag får se om jag törs^^' annars blir det väl badhuset som vanligt=P
Har massa massa läxor i veckan! Ett nk prov på tisdag (hmm.. får se om jag gör det:S), en svenska personlig reflektion över temaveckan, några tal i matteboken och en kulturell jämförelse på engelska. (+ den där ergonomin som fortfarande skulle varit inne före sportlovet! Fy på mig!^^)

I morgon fyller mamma år, men vi firar henne idag (hon jobbar tydligen massor än mer i veckan) Så jag får inte fara någonstans den här dagen heller=P Nåväl, lika bra det kanske... Det är bra att vila I guess^^'

Jag vet inte riktigt vad som är fel med migO.o var är min matlust!?
jaja, jag ska inte klaga så mycket, det har väl med förkyldningen att göra.

En sak jag ofta tänker på är: Varför är ingen som de var? varför är de ledsna?
Jag är trött på att tänka så nu... varför kan ingen vara glad?


Hejs. Skriver säkert ett nytt inlägg senare idag... klockan är ju ändå bara 12.35


Kommentarer
Postat av: Susie

jag är glad? =) och du är också glad hoppas jag

2008-04-20 @ 17:39:50
Postat av: Hanini

Jag är också glader! :D

2008-04-20 @ 18:04:09
URL: http://najuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0