Hands held high...

I'm strong on the surface, not all the way through.
I've never been perfect, but neither have you.

image2

Jag funderar alldeles för mycket tror jag.
Visst, det är bra att tänka efter innan man gör något, men det är inte alltid nödvändigt att tänka just mycket på en och samma sak. Tillslut rör man ihop allting, och det blir bara en mer komplex tanke än vad det var från början=P

Har som sagt varit hemma hela dagen igen, det gör min vansinnig x) jag är så paranoid... O.o

(Things that were done this day:)
-pluggat sh massvis !!
-läst massor manga och (jag skäms att berätta det här) jag har äntligen läst ut sista HP !! Det ni!=D
(Gillade inte sista kapitlet.. "nitton år senare"... en stor besvikelse)
-Jag har inte sovit en timme extra som jag tänkte, det blev en halvtimme i varmduschen istället =)
- frisk vet jag heller inte om jag blivit.. det känns aningen bättre dock. Måste hursomhelst till skolan i morgon, varesig jag vill eller inte! Provet i morgon you see...

Nu måste jag plugga lite mer och senare blir det Top Model på TV och sedan direkt i säng =)

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men FINALLY!!! Och vad var det för fel på sista kapitlet?? :O

2008-04-16 @ 19:27:07
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0