Ligger i sängen

Jodå! Här är man fortfarande sjuk, inte det roligaste när ont i halsen har övergått till ett ständigt hostande=/
Tyck synd om mig som får ha tråkigt hela dagen ^^ Jag måste vara den enda människan som VILL gå till skolan istället för att vara hemma. Jag nästintill avskyr att vara hemma när jag är sjuk, för sjuk hemma innebär att man är "inlåst" hela dagen och jag vill lämna huset åtminstone EN gång/dag=P

Jag vet inte hur jag ska göra med sommaren alltså... Fast det är ju 3 månader kvar, men det känns som att mamma är sur på mig men värgar prata om det. Hoj, jaja, inget mer klagande =)

gårdagen var helt lovley! <3 Har haft högläsning ur en "Bond, agent 007" bok, myst en massa även om jag var hur halsontig som helst och skrattat massvis =D Kan ha haft något att göra med alla Bafusin-tabletter jag tagit under dagen gång, och kaffedrickandet hos syster någon timme tidigare=)
(Bafusin innehåller:)
Bensokain, gramicin, cetylpyridiniumklorid, 4-diklorbensylalkohol, sorbitol, sackarinnatrium
Och dessa tabletter ska man ta en av varannan timme!=O

To do today:
-plugga sh som ett psyk =/
-sova nån timme extra
-måla lite =D
-prata i telefon, haha
-BLI FRISK

Hejs och krya på mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0