SHUT UP! SHUT UP! SHUT UP!

( så jäkla härlig låt med Simple plan=)<3 )


Hej kääära blogg,
Jag vaknar på morgonen.
Det är måndag....
Känner mig rätt så trött i vanlig ordning och ligger kvar i sängen en kvart innan jag gör mig i ordning för skoldagen.
Ungefär en halvtimme senare har jag tagit på mig skorna och den gröna vår-jackan och är på väg till busshållplatsen.
Det är underbart soligt och jag känner att det hade varit mycket skönare att promenera upp till Mbgt än ta bussen, men aldrig att man skule hinna!
På lagomt gott humör och med mp3n på halvstressar jag mig fram för att inte missa bussen. "Usch, här var det mycket is och fruset slask", tänker jag när jag ska passera gångvägen och då jag tar mitt första kliv ut på det frusna slasket brister isen och min vänstra fot drunknar i ett hav av noll-gradigt vatten,
"Fan jävla skit" tänker jag och biter mig i läppen och stressar vidare, med blöta fötter (då jag är tvungen att fortsätta över isfällan för att ta mig fram) Så trevligt det är med blöta sockar och en skoldag som är slut efter fyra...."

Ja, så kul början på denna vecka har jag haft^^
Sedan visade det sig att första lektionen bara varade i tjugofem minuter istället för normala två timmar, för att vi ska fundera ut låtar vi vill framföra=P Skolan är det tråkigaste stället på jorden när man har håltimme! Fast det vet nog alla=)

Nu är jag frisk igen! =) nästan i alla fall
, hostan vill inte försvinna vilket gör att man knappt kan sova eller prata vissa gånger=(

Jag sitter här och lyssnar på en spelningslista med Korn, Simple plan, Rase Against och Breaking Benjamin som jag inte lyssnat på på år och dagar känns det som=P Funderar på vad jag ska göra nu på kvällskvisten. Klockan är ungefär 21.00 och jag känner att jag inte längre orkar plugga till provet i morgon, kan det rätt bra =)
Kanske tar man och ritar lite? eller ser en film? eller spelar Quake arena 3?XD hahah, jo gott folk, jag skjuter monster på det kallblodiga sättet ;)
Nåväl, jag får se=)

Hoppas man är så pass kry snart att man kan börja träna igen, längtar väldans mycket.

Hejs och pussar på alla som är värd en;)

p,s En person gjorde mig arg och ledsen nyss. Blä, jag vill vara glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0