Sir! Yes, Sir!

Skulle haft np i engelska idag (och inte sh-prov som jag trodde, det är flyttat till imorgon, fredag), men jag kunde inte fara till skolan idag heller...
Jag är less på att vara sjuk nu=/ Jag förstår inte varför man ibland önskar att man blev sjuk, mer än något annat O.o Nog är jag hellre i skolan än hemma med feber så man svettas ena stunden och fryser andra, och hostar äckel^^'
     Så, idag tyckte jag att det skulle vara slut på slappet och sunkigheten, så när jag tog en dusch i morse (eller ja, klockan var väl ett när jag klev upp men...) så bestämde jag mig för att göra mig lite småfin idag^^ Man mår bättre om man känner sig fin också=)

image6
      
babababaa-baa-ba-baaaa! Före och efter bilder! =)
SÅ kul har jag idag



Hejs.


Kommentarer
Postat av: Susie

GULLENOS!!!!!

2008-04-17 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0