Sjukling men kärlek ändå

Jao, hemma från skolan idag, min hals blöder känns det som!
När jag hostar smakar det smått av blod...inte speciellt mysigt det... Mamma tyckte jag lät som en hes kille rätt i målbrottet när jag ringde till hennes jobb tidigare idag x) haha
Sussi mobbade mig för mitt skratt som tydligen lät "eeeeeeee-eeee-eee" och jag kommer att få höra det ett tag skulle jag tro=P

Nu sitter jag och ska försöka få bukt med den här bloggen så jag kan börja reklamisera den överallt utan att skämmas för layouten =P

...
Men det är inte vilken tråkig måndag som helst idag (trost sjukan och ett oändligt snöande). Åtta månader med Jesper idag =) och mer ska det bli<3

image2


Hoj vad jag är fjollig ibland x) Men det får ni ta =)


BTW!!!!!
En "tomte" filmad i Argentina, en kille blev så skrämd att han var tvungen att åka till sjukhuset..

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article2208821

Kolla den här länken om du inte redan gjort det! :S
Skitläskig!

Hejs

Kommentarer
Postat av: Matilda

Argentinska tomten är förmodligen fejk, men creepy i alla fall. Brr! :S

2008-04-14 @ 20:57:38
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0