Vet du vad du gör ens?

Okej,
min dag började underligt...
Det är onsdag och jag har sovmorgon till tio i nio, vilket betyder att jag måste ta halv nio bussen på morgonen. Normalt sett. Idag var inte en sådan, då jag glömde bort att jag hade sovmorgon, men försov mig ändå (trodde jag). stressade som fan och tog tolv över åtta- bussen till skolan. På bussen fräschades mitt minne upp och jag kom på att jag inte hade behövt stressa, utan hade kunnat ta nästa buss och åka med älsklingen min som börjar vid nio också... Lägg märke till 08.12 och 08.32. Jag hade kunnat sooovaaa och sedan träffa Jesper + att inte stressa som fan om mitt minne bara fungerat som det skulle^^'
Så det kan gå ibland=P
Hade en myslunch idag då jag (som vägrar gå till matsalen numera) inte behövde tråka ensam. Hanni hade håltimme och solen sken sådär mysigt som den kan göra på förmiddagar, så vi gick en sväng och kikade lite på konsum (haha) innan vi placerade våra söta rumpor på sporthallens trapp ett litet tag.

Jag vill göra något jävligt roligt, jävligt snart! Snart är det Valborg och första Maj, och jag hoppas inte att varje liten mupp jag känner inte är upptagen då. Hade velat fira första maj som förra året med grillkväll=) det var enormt mys och jag glömmer det nog aldrig.
Men man får se vad livet för med sig...

Det känns jätteunderligt att inte ha några läxor den här veckan. Jag är helt nollställd. Det skrämmer mig att jag knappt minns vad man kan göra på sin fritid efter skolan. Är jag verkligen så hjärntvättad? funderar jag...
Känns som jag kastar bort mitt liv på meningslösa saker som inte ger ett piss ibland. Vad är det meningen att man ska få ut av sina år i skolan? Hade varit kul att veta vad man ska satsa på.
Sedär, då fick man in lite filosofi i inlägget också.

Jag tror jag har hostat sönder några revben :O It hurts, it rippes, it burns!

Ett stycke matsal fotad från trappen, och ett stycke Hannis skor =)

image13 image15

Hejs, nu ska jag rita lite (hade målat, men mina akvarellpapper är slut och jag är pank) och senare blir det Top Model skulle jag tro. Om inte älsklingen ringer och vill mysa en timme eller två under kvällskvisten=)


Kommentarer
Postat av: Matilda

"Snart är det Valborg och första Maj, och jag hoppas inte att varje liten mupp jag känner inte är upptagen då." Hur lustig lät inte den meningen Sorry, men mina lärargener säger åt mig att ingripa vid konstig meningsbyggnad. X)

2008-04-24 @ 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0