26/8-08

Grattis Sussi Susie Lee på sjutton årsdagen! =*
Din dag firar jag med att... gå till skolan, dag 2 x) Känns segt. Det regnar och jag plattade håret i onödan eftersom det kommer bli lockigt igen när jag går ut, av fuktigheten i luften... Jag har ont i magen (idag igen) och känner mig inte så taggad. Även om jag mest troligt kommer ha kul med både min egen nya klass och med treorna. Idag är det "lära känna dag". Vanligtvis har ajg alltid avskytt dessa dagar, men nu känns det inte riktigt lika hemskt. Det är Hannis förtjänst det, som berättade hur kul dom hade haft det=)
Blir själv igen den här veckan. ASNICE om jag får uttrrycka mig så. Jag behöver vara rätt mcyket ensam denna förta vecka, iaf när jag kommer hem efter dagens slut. Jag brukar tycka om stillheten hemma en liten stund då.
Jag är duktig jag. Och duktig ska jag fortsätta vara. Igår cykel en massa + lite träning hemma i gymet och på rodden. Idag blir det prommis och sen får jag se.

Nu ska jag försöka bestämma mig för baggyjeansen eller svarta kjolen och neonblåa strumpisar x) helt olika och väldigt svårt att välja. Även om jag inte riktigt bryr mig. Det är mest tidsfördriv=P

Hejs, det blir nog paraply till bussen idag=/


Kommentarer
Postat av: Hanni

jag säger som i matildas blogg också x'D ; Ni har nog skitkul! :D

2008-08-26 @ 16:27:38
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Susie

tack förresten<3

2008-08-30 @ 20:27:11
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0