en vecka kvar...

16.12
Det är visst lite tomt om nya uppdateringar på bloggen har jag märkt under en tid nu... Kanske bättrar mig till skolan börjar, när man måste sitta mer vid datorn och göra diverse uppgifter. Låt oss hoppas på det!
Jaa.. Gällviare är tommare än vanligt då både Sussi och Hanni har dragit till stockholm för att stanna. Känns rätt ensamt även om alla andra finns kvar här. Staden töms och man blir kvar i skiten. Jag vet att jag inte ska tänka så, om några år är det kanske min tur? Jag vet att de har det bra där nere och jag är glad för deras skull<3
Är hemma idag. Måste ta itu med storstädning... Inte det roligaste. Hoj! Men, jag är i alla fall snygging i håret nu när jag klippt mig idag. Inte mycket, men det känns fräschare i alla fall. Senare under hösten blir det toning.
På torsdag eller fredag åker jag till Umeå, en sista minuten resa? haha, inte långt men alltid något. Jag behöver komma bort lite innan skolstarten. Hoppas för att på jorden att det är varmt där!
Nu ska jag gå och äta raggmunkar x)
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Hanni

Saknar er alla så sjukt mycket redan!!<333333333333333333333333

2008-08-20 @ 20:01:01
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0