ett två Umeå

I morgon tar vi bilen till Umeå för att vara där över helgen. Hoppas det är varmt där för annars vette fan vad jag gör.
Är inte så taggad... Vill helst inte slösa lönen så värst! men samtidigt vill jag ju ha lite nya kläder.. och för att inte tala om underkläder..!

matilda sov hos mig för nån dagen sen, vilket resulterade i massa flumm och mysigheter=) Trist bara att filmen vi började se inte var hela...=( blä för engelskaläraren som lånat den till henne! Så det blev Notting Hill istället. Morgonen därpå kände jag att jag ätit alldeles för många bullar kvällen innan, och en promenad satt inte fel. Trist väder bara... =,=
Jag har ett erkännande att göra här... Det är nämligen så att jag gått och blivit stor under sommaren! huuuuu......xc Men det blir det väl ändring på när skolan börjat och man inte har tid att äta så fruktansvärt mycket.

aja, men nu kanske man skulle gå och göra något annat än att sitta här... Skriver säkert när jag är hemma igen!
Hejs yo madda facka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0