Jag är kär



Här kommer trollflickan
hon är kär
vilt och galet förälskad
Fasthållen i en passionerad kärlekshistoria
oj oj oj


Jag är en negativ person rätt igenom. Därför tror jag att hösten kommer bli tråkig och kall. Kall kommer den bli, som alltid annars, men tråkig, ja det ska jag nästan be för att den inte ska bli.
Jag är lyckligt lottad jag, men ändå gnäller jag om minsta lilla. Vad är det med mig undrar jag. Ett svar hittar jag inte någonstans.
Jag är lyckligt lottad som får vara med den jag älskar och dom som står närmast. Jag lider med de stackrarna som inte får träffa den personen de vill träffa mest av allt. I really do.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag räknar mig själv som en av de där stackarna.

2008-08-19 @ 16:01:15
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0