Två veckor kvar

Lite drygt två veckor kvar till skolan börjar igen. Blandade känslor alltså. Kul att prova något "nytt" och att träffa kompisarna igen. Men midre kul att sommaren är slut, man måste börja prestera på högvarv igen och alla läxor man kommer få.
Ibland vill jag bara skita i världen och bli liten igen. Bekymmersfri.
Har pratat med tjejerna hela långa kvällen om alltmellan himmel och jord, där även samtalet om att våga, och om självsäkerhet, och det om att om man aldrig gör något så händer det aldrig något. Det är verkligen så. Jag gör aldrig något och därför händer det aldrig något. Måste hitta mitt vågande jag, den delen av mig som finns där, men som är så svår att nå.
Det får väl bli ett mål till hösten.

Nu ska jag sova... Det måste man ju också.
Natts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0