1,2,3 avslutning i morgon

Jovars, sista dagen i skolan innan avslutningen i morgon.
Jullov behövs i allra högsta grad, jag är slutkörd. Den här veckan ahr varit rent ut sagt kämpig och seg.
Och trött som fan har jag varit hela tiden dessutom.
Sitter i median nu och gör ingenting... Fick veta omdömet nyss och det verkar som att det går bra för mig trots allt=)
Mer än halva klassen dyker inte upp idag, nä de har bestämt sig gför att ta jullov redan idag! Så här sitter vi, sex personer från 2:an och 1 från 3:an....
Nu är det inte länge till mina stockholmare kommer hem och jag längtar jättemycket!
Jag ska krama om er allt vad ajg kan när jag träffar er!<3

Det blir mest troligt Lansjärv för min del på nyår, inget är helt klart ännu men det lutar¨åt det hållet.
Mysigt värre, och inte tänker ajg dricka heller. Onödigt och dyrt det är vad det är. Ja, kalla mig torrboll om ni vill men det är så jag känner det nu iaf.

Nu ska jag logga ut och fortsätta göra ingenting till vi har rest i rytmik klockan tolv...Kanske mans kulle köpa en kaffe?

Hejs och god jul på er

Kommentarer
Postat av: Hanni

yatta!! snart ses vi! :'D

2008-12-18 @ 10:55:53
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0