2008 bra/dåligt...

2008 har varit både bra och dåligt.
Mest dåligt skulle jag tro. Eller, det har varit jättebra, men det har hänt väldigt tråkiga saker genom året.
Speciellt nu på hösten... Många har dött, bland dom moffa<3
Jag är ganska less på att höra att det är något fel med någon jag bryr mig om.
Som sjukdomar som inte går att göra något åt. Hur tar man det?
Jag är ledsen nu... Tänk om det blir mycket värre? Tänk om det är den dåliga varianten?
Jag vill ha en kram. Jag vill inte tänka på allt det som hänt och på saker som KAN hända.

Man ska inte gå runt och oroa sig för något man inte vet eller kan göra något åt.

Kommentarer
Postat av: johanna

kraaaama

2008-12-09 @ 18:38:03
URL: http://naaannia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0