Christmas came early to me

Jag har massor med Julstämning och julkänslor. Det känns alldeles underbart med snö och myspys!
Tillochmed städningen gick oerhört lätt i år...
Alla julklappar är klara, ska bara fixa lite fint papper att skriva ett julkort på åt Jesper=)
Idag är årets mörkaste dag och det märks verkligen!
Bra dag att komma hem på Hanni^^ hihi
Senare när julstädningen är klar och jag duschat lite drar jag min väg bort till Hanni och kramkalas! (hoppas jag?;P)

Jag hade velat ladda upp en bild här.... Men vi sparar den till senare!

Hejs nu ska jag fortsätta!

Kommentarer
Postat av: Hanni

jaa det tycker jag :'D kom hiiiit!!

2008-12-21 @ 16:05:01
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0