Dagen före dagen före dagen

Blev det rätt nu?

I år är jag faktiskt nervös inför julafton och jag längtar som fan! Jag känner mig helt enkelt som ett litet barn igen haha.
I morse när vi nyss vaknat fick ajg veta att jag ska få en julklapp av Jeppes mamma och hans pappa också och då blev jag fullkomligt till mig! Gud så nervös jag är haha^^ För ingenting. Men det är klart man funderar vad man ska få av sina.. "svärföräldrar"? XD
Nu ska jag slå in Hannis julklapp och sedan blir det duschen innan jag går iväg dit igen=)

Jullovet börjar bra=) Bara det att jag gjorde misstaget att träna på badhuset idagXC aldrig igen!
Jag förstår inte hur jag kunde träna där förut alltsåO.o usch... Värmeslag, konstiga vikter och en sned bänk...
Heja..

Jamenjodå, nu loggar jag ut och ska äta en nöt och sedan startar julklappsinslagningen^^
Förlåt Hanni. men jag suger på att slå in paket^^' hujj

Kommentarer
Postat av: Hanni

haha det är säkert inte värre än mina inslagningar förut du! x'D <3

2008-12-23 @ 15:01:39
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0