Dagen före dopparedagen

23 december idag som de flesta vet...
Det känns som att färre och färre gillar julen för var år som går... Verkligen tråkigt=/
För första året på väldigt länge ser jag fram emot i morgon. Jag har nästan lite dåligt samvete för att somliga avskyr julen så pass mycket som jag vet att en del gör.
Sitter i vardagsrummet medan mamma och pappa och syrran kollar tv. Skinkan är kokad och gröten är äten.
Och jag har skrivit mitt lilla julkort till min älskling, och Hanni har fått sin julklapp också.
Allt är fixat och jag äter vindruvor.
Men ändå kan jag inte undgå att känna mig lite ensam...
Ge mig en kram?
I morgon ska jag upp tidigt tidigt! Ska inte missa julafton, nej jag ska njuta av varje ögonblick.
På förmiddagen ska jag åka till Jeppe och vara där och mysa och kramas i några timmar tills pappa kommer hem från jobbet, sen ska jag hem och då har syrran och jimmy kommit till oss skulle jag tro.
Jag önskar att Han skulle kunna vara hela julafton med mig men det går ju inte ='( <3
I kväll ska jag titta lite anime eller läsa innan jag somnar. Jag ska ta det LUGNT.
Har redan hunnit bada fotbad också^.^

Jaja, God Jul på er alla som läser min lilla blogg och mina små meningslösa inlägg! <3

Lite dålig på att ladda upp bilder, jag vet=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0