Innan jag sover

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Hur man ska kunna bli starkare samtidigt som man tappar fett
2. Hur man kan tycka att söndersminkade tjejer är snygga
3. matte...

Tre saker jag kan:
1. Gosa riktigt bra!
2. kliva upp halv sju på helger när jag absolut inte behöver
3. sätta mig upp i sömnen och göra andra konstiga grejer, haha

Tre saker jag inte kan:
1. ta det lugnt
2. sminka mig eller fixa håret fint som de flesta tjejor kan
3. röra mig snyggt inför folk (dvs dansa!)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Ta hand om mig själv (typ, vad jag ska göra för att ha fin hy, fint hår, äta bra... hela kittet)
2. ... sjunga och dansa
3. Strippa riktigt najs, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0