JAG ÄR TRÖÖÖTT

Trött så oändligt trött!
Så trött att jag måste skita i tröttheten för att glömma att jag är trött. haha^^
Kom hem från ats nyss. Ett givande pass med explosiv bänk och axlar... Skönt att träna även om jag bara vill slänga mig i sängen och blunda riktigt mjukt.
Nu ska jag ägna min trötthet och de sista vakna timmarna idag åt att slå in Matildas julklapp som hon,
enligt tradition, ska få på avslutningen i morgon.=)
För övrigt börjar min 9.00 och hennes 9.45 så det blir att vänta för min del... Det blir att åka ner till Gällivare och ta den, traditionsenliga, julavslutnings-fikat!=)
Får se om det blir kjol eller bralla i morgon...? Kjol är definitivt sötare, men brallor definitivt skönare...
jaja, nu måste jag börja med allt det där pysslet,
god natt<3

Kommentarer
Postat av: Hanni

så traditionsmysigt ^-^ <3

2008-12-19 @ 16:15:45
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0