Jag mår kasst

Hej allihopa... Jag har blivit rejält sjuk, jag mår jättedåligt och jag avskyr det!
Ont i halsen och ont i hela kroppen och feber + skallevärk....
Inte bra tidpunkt att bli sjukling....=(
Igår gick jag och Matilda på fotopromenad och det följt av en fika på Nyfiket. Redan då mådde jag dåligt, men jag tänkte att en liten promenad inte skulle skada, jag hade ju bara någon grad feber då...
Men när jag kom hem blev jag helt däckad och sov en massa. Fast övningskörningen gick finfint ändå=)
Sen på kvällen kom Matilda hem till mig och vi svamlade som vanligt och såg Pans labyrint.
När jag skulle sova ringde Jesper och vi pratade i öve en timme, så nu är jag rätt så trött eftersom jag klev upp vid nio redan.
Jag behöver nog vila....

Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig, min äppelskrutt! <3

2008-12-29 @ 18:39:58
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0