Känner mig...

Get your hand cluffs ready for a good time
Beat your whip my tan is turning blue
Fascination twister of the fine line
I become your notorious taboo

Take it off and get down
My god it's like my head's burnin' up
My mind's so dirty
Get it on, on and on
Ooh, you're my sinful side

Sex shock

(Tack Sussi, var tvungen att lyssna på låten hihi^,^)

Känner mig på humör för att....

Gör något som är ovanligt för mig, något som är dumt, något många inte trodde om mig, men samtidigt som säkerligen är så otroligt spännande och roligt.
På gång alltså... ;)

Nåväl, nu lämnar jag mina skumma tankar...haha, och skriver något vettigt...
Skönt som fan att träna idag.<3<3 Gick finfint och jag var förvånandsvärt stark idag=) wihoo!
Men sedan blev det ändå bussen hem, jag blev verkligen utmattad...

Något jag märkt sedan jag började träna är att jag vill jättemycket bli stark, och ibland tycker jag till och med att det hade varit najs att ha magrutor och armar som de flesta tjejor inte har... Att det skulle vara roligt att vinna någon tävling i framtiden, men.. (alltså inte någon body-builderXD hahahaha, bara styrka då) men ibland så känner jag mig bara otymplig i mig själv.
jag vet inte hur jag vill se ut ibland. jag vet inte om jag vill bli smalare eller om jag ska skita i det och satsa på att träna och bli stark. Det har jag ju nytta av och njuter av... Vad är det för nytta med att låta musklerna tyna bort och svälta bort allt fett? Man blir klen, liten och skör. När man istället kan stärka sig själv, träna och äta god mat i mängd.
Nej vet ni vad? Det hjälpte att skriva det här inlägget. Jag vill inte banta, jag vill bli något här i världen.
Jag är snygg, jag är älskad av mina vänner och min älskade pojke avgudar mig. Inte en anledning till varför jag inte skulle träna och leva som jag gör. Nej, jag måste sluta tveka för längst inne så vet jag att jag är nöjd och inte vill bli en sticka. Kurvor, snygg röv och styrka syns inte hos någon som bantar eller svälter. Fan vilket svammel.
Här sitter jag och äter grillade mackor med massa skinka och ost och ett fett glas o'boy. Det är SÅ det ska vara.

Fan ta media som påverkar allt och alla. Jag är påverkad vare sig jag vill det eller inte. Det vet jag. Bara av att läsa igenom det jag skrivit så vet jag hur lätt det är att bli hjärntvättad att tro att man ska vara smal till varje pris.
Fuck it all nu är jag less på allt svammel.


Oj, vilket inlägg... hahah^^' hoppas någon läste igenom det i alla fall. Puss på den i så fall!
Hejs och god natt<3


Kommentarer
Postat av: Hanni

you go girl! det där var riktigt bra sagt :)

2008-12-09 @ 22:09:23
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Hanni

you go girl! det där var riktigt bra sagt :)

2008-12-09 @ 22:10:25
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0