Mellandagarna..

Skulle upp på Dundret idag för premiär åk, men så blev det tyvärr inte=(
Förhoppningsvis på söndag i alla fall!=D
I morgon blir det Luleå med syrran för lite mellandagsrea och mys=)
Längtar också till en helkväll med brudarna! Det är alltid najs^,^
    Julafton var mysig, kollade Arn med pappa, var hos Jepser på förmiddagen och med mamma, pappa, malin och jimmy resten av kvällen.
Orkar inte skriva vad jag fick i julklapp, det är inte så intressant ändå... Men jag fick en jättefin mp3-spelare av Jesper i alla fall! Kan till och med se film på den=)
    Har försökt få tag på nästan alla idag men ingen har svarat förutom Matilda O.o
undra om det varit fel på nätet eller något...
Jaja, men ni är varmt välkomna att underhålla mina tågresor imån^.^

Jag vill åka slaaaaaalooooooooom!!!!
I morgon ska en ny "backe-jacka" inhandlas! yatta!

Kommentarer
Postat av: Hanni

men varför ringde du inte! klart du hade kkunnat åka upp med oss! :S

2008-12-27 @ 01:03:01
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0