sjuk nu?

Var i Luleå hela dagen igår med syrran. Var sjukt trötta men det var mys ändå, bara det att det är sååå jobbigt med reaXO
Man ser inga kläder, man ser bara stressade människor!
Jag köpte bara en t-shirt, en ziphoodie och en mössa... Syrran köpte... te x)
Resan dit gick fort eftersom jag tittade film på min mp3:D  men hemresan däremot var långsammare, även om jag hade min nyinhandlade kalle-pocket^.^
MEN, på kvällen började jag känna mig seg och min hals blev degig och gjorde ont... Och idag har jag visst lite feber och ont i halsen.... Jag vill inte vara sjuk! Det är ju nyår snart! och jag ska till Lansjärv! Inte vill jag ligga sjuk nu....=(
Och inget slalomåkande blir det heller....

Vad deprimerande att bo på ett ställe som inte har snö på vinternO.o Bara is, is, IS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0