Snöig Lucia

SÅdär ja, då var det visst Lucia ännu en gång.
Vaknade efter icket så många timmars sömn av ett sms av Matilda.
VI drog på stan och kollade lite inför de sista julklapparna, efter det blev det såklart en liten fika också.
Te är underbart när man har ont i halsen.
Just det, jag har blivit sjuk över en natt... Jag höll på att kvävas i morse. Blä.
Sen promenixade jag tillbaka till Jeppe. Vi drog på oss täckisar och mössa och vantar och gick ut och skottade deras gård.
Sedan blev det såklart lite sparkåkning och lite mysigt snökrig efteråt<3
haha ojoj jag var verkligen inte torr efter det där! Snö i trollorna till och med!
Hur lyckas vi?=)

Nu sitter jag hemma nyduschad i morgonrock och har nyss tagit på mina nya finfina underkläder=D
Ska göra myspys sen. Apelsiner proppade med nejlikor och sedan när mamma far på glöggfest åker jag tillbaka till Jesper.
I morgon blir det ischoklad med ahlgrensbilar i med syster.

tackoch hejs. God jul kanske va?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för en mysig fikastund! <3

2008-12-14 @ 13:23:02
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0