Christian the lion och Miyavi

Kom nyss hem från den veckliga (årliga passar inte) trivselkvällen nyss^^
Det är rätt mys med dessa hopkomster för alla åldrar ändå x)
När jag kom hem hade syrran skickat världens sötaste film på youtube till mig, Christian the lion:



<3333333

I morgon ska vi göra något åt problemet.. hoppas jag. Våran "ledare" fungerar helt enkelt inte....=( det tar så mycekt emot att gå till jobbet på morgonen när man vet att han är där och hur han är....
Ett jobb som annars skulle vara jätteroligt.
Hittade en video som någon okänd filmat i kön på Miyavi-konserten och vi är med på ett hörn^^ Man ser mina gröna strumpbyxor himla bra!



Nu ska jag sy klart min klänning jag ska ha på mig i morgon i Stora Sjöfallet och sedan blir det kudde och täcke för min del..! Ring gärna och underhåll mig i morgon för bilresa är tråkigt...
Speciellt tack till Hanni som gjorde det möjligt ör mig att visa dessa videor x)
God natt <3


Kommentarer
Postat av: Hänrö

haha np sweetie :D OMG VAD SÖT VIDEON MED LEJONET VAR :'D Jag fällde t om en liten tår! x')

2008-07-18 @ 01:10:59
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0