F U Borås

Är hemma på lunch och skriver lite blogg...
Trist väder, trist lunch, trist blogg, trist dag.
Jag hade rätt när jag alltid sagt att den här sommaren inte skulle bli lika bra som förra årets. SÅ rätt.
Den här sommaren är bara seg...
Visst, många dagar har jag jättekul och så, men i genomsnitt.. SEG.
Jobbet vet jag inte vad jag ska säga om..
Musik är skitkul och det är lättförtjänta pengar, men har man en ledare som man tycker är obehaglig och som inte lyssnar på någon annan än sig själv, ja då är det inte så skoj. F U Borås som förstör mitt sommarjobb.
Hejs

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vädret är piss... Och sommarjobbet är rätt trist, men man vill ju ha lite money. :)

2008-07-15 @ 17:51:17
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0