funderingar

Har nyss varit uppe på taket och tittat på moln (och mygg). Har ont i magen idag och mår allmänt dåligt tyvärr=/
Var och sprang till abborrtjärn på morgonen, men det gick inte så bra eftersom jag inte fick luft och höll på att svimmaO.o
Men så kan man ju inte ha bra dagar jämt heller:P

Det blir sommarorkestern ändå... Har sådan beslutsångest (fortfarande nu när jag bestämt mig) men det är alltid bra att ha pengar=)
Är så rädd för att göra bort mig. För att bli förnedrad och lämnas utblottad med svansen mellan benen.
Känns som att jag måste ta jobbet ändå... Jag behöver något som... stärker.
Men å andra sidan kan det skita sig helt åt skogen och trasa sönder mig.
Den risken får man ta.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Hanni

Det kommer gå skitbra på jobbet ^0^ du oroar dig för mkt!!

2008-07-06 @ 19:32:52
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0