kladdkaka

klockan är 02.51 just nu och jag sitter och väntar på en finfin kladdkaka som är i ugnen.
Är egentligen jättetrött, men jag orkar helt enkelt inte sova. (eh?)
Kvällens outfit är bäst! egensydda trekvarts-mjukisbrallor, flease-tröja med linne under och myssockar <3

Mamma och Pappa är i Fällsvik (har varit det i nästan en vecka nu) så jag är ensam hemma.
Jätteskönt med tomt hus och sin egna vilja endast. Men, jag avskyr att handla! XC är inge bra på det helt enkelt... I kylskåpet är det tomt med stora bokstäver^^' kikade nyss och hittade en yohgurt (som jag drack upp), en och en halv mjölk, en proviva, ost, smör, slalami, sallad till Omi, nån halvgammal paprika, ett ägg och inte mycket mer.. haha

ska gå och titta till kakan så hejs. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0