"orkester" vs sommar

En till dag avklarad på period två.
Har varit segt idag eftersom telefonen ner till källaren har ringt hela tiden med jämna mellanrum men annars helt ok.
Fick en och en halv timmes lunch idag, nice! Kändes konstigt att komma ut från källaren och se solen skina och känna sommarvärmen.
Självklart kommer jag missa sommarens varma tid på grund av jobbet=/ Kommer vara tvungen att köra med brun utan sol i höst för att inte se ut som ett lankan i jämförelse med alla andra.. suck...
Förra året jobbade jag samma period, men då fick vi i alla fall vara utomhus i solen och arbeta! Fusk för alla som kan ligga och steka i solen med en glass eller ett stort glas kallt vatten, lyssna på p3's toplistor och bara ta det lugnt. Vara uppe hela nätterna och bara vara lediga och ha sommarlov.
Nu låter det som att jag avskyr mitt jobb, men det stämmer inte, jag sörjer bara för att tiden på sommaren jag varit ledig har det varit hyfsat dåligt väder, och nu när jag inte är ledig längre blir det fint..
Sovmorgon i morgon i alla fall. härligt att börja först tolv. Men då jobbar jag till åtta också...
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0