Överkalix

Fick veta under nattens gång (ungefär tre..) att jag skulle med till Överkalix på marknad dagen därpå.
Så blev det och jag var dödstrött hela bilresan dit och slog skallen i rutan ett X antal gånger... aj.
Vädret var sommar<3 och det är alltid lika kul med marknad. Fullt med folk, saker att titta på och dårar som gör allt för att sticka ut ur mängden. Har aldrig varit i Överkalix förrän idag.. skäms lite för det. Vet nog ingen som aldrig varit där minst en gång i sitt liv.
For upp på Brännaberget och kollade på utsikten som var helt underbar.Kändes som man såg tusentals mil bort...
Som synd var glömde jag min mobil hemma i soffan..=( Kunde varken fota den fina utsikten eller ha kontakt med gve..
kände mig tom hela dagen.
Hemskt att man blivit så beroende av en teknisk pryl!
Och när jag kom hem och hittade mobilen hade jag fått inbjudan till pizzabak och filmkväll med mina flickvänner..=( som ajg missade.

Kommentarer
Postat av: Hänrö

mys med marknad :3

nå vi gör det fler gånger duude! ;D

2008-07-20 @ 13:56:04
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0