Seg helg

Första veckan av period två avklarad och även helgen därpå.
Den nya ledaren driver mig och de andra till vansinne med sitt tjat och sin vilja att ändra i alla låtarna vi satt.
Med trummor och tamburin och annan sång och fler verser... =,='

Men man får väl stå ut antar jag.
Nästa vecka spelar vi:
Måndag: rep. + möjligtvis en låt till
Tisdag: rep.
Onsdag: Enen på förmiddagen, trivselkvällen på kvällen
Torsdag: Stora sjöfallet
Fredag: Polkem (?)O.o

Helgen har varit så seg.... Har varit helt slut alltså! Haft ont i huvudet och varit yr och mest slappat. Har inte orkat göra nästan något.
Då var det ändå skönt att mamma och pappa har varit borta i stugan så man fått ha huset för sig själv=)

Mitt nya fina halsband + mina nya fina örhängen! =D

Gawd I wish I was good with ps....

Hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0