Underbara älskade

Okej, jag ska tjata. Lite grann får man tjata om sina älskade.
Sitter här i ensamt hus, ingenting hörs och allt är stilla. Det är som att jag skulle vara ensam i världen och inte känna någon, om man känner efter lite. I atmosfären här hemma...
Tidigare var jag älskad. Jag är älskad även nu och jag vet att det är sant. Men just då tidigare under kvällen var allt så underbart och jag och han var de enda som betydde något i hela vida världen. Och alla världar omkring.
Vatten. mörker. ljus. stearinljus i ett mörkt rum med ett badkar. Två handdukar och en biljard kärlek.
Helt spontant bara. Bara för mig. Värme och kramar bara-för-att-liksom, det är det underbaraste.
Underbara älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0