2 Juni, kl. 00.22

Juni börjar underbart.
1 Juni, en dag med solsken, värme, men även mys-regn och spöregn.
Påväg hem från den underbaraste killen som finns blev jag dyblöt eftersom jag bara hade en hoodie med mig, men det gjorde inget. Det blev ju första gå-hem-i-regnet-ensam-på-kvällen för den här "sommaren".

Igår var det ett litet slumberparty hos Hanni-Honey. Skitmysigt... Det var så länge sedan vi gjorde något sådant. Hyra film, gosa ner sig i de fluffiga sofforna, bli myssömnig, kolla knäppa saker på youtube, ha deeptalk vid köksbordet med stearinljus tänt, äta rostmackor och dricka oboy.

Det är sent nu och jag borde antagligen inte sitta här framför datorn, utan ligga nerbäddad i min säng och drömma om allt och ingenting.
Ska sova snart, jag lovar, men jag ska bara gå upp en lvl i impulse först x) hah, jag nördar=)

   

<3 Hejs

Kommentarer
Postat av: Hanni

haha det blev min första gå-hem-i-regnet-ensam-på-kvällen i hoodie också! x) är så mys<3

2008-06-02 @ 18:56:32
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Hanni

haha Det blev min första gå-hem-i-regnet-ensam-på-kvällen i hoodie också! x) så mys<3

2008-06-02 @ 18:57:30
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0