hurtbullens dag

Oj vad jag har varit igång idag!
Prommis på morgonen, prommis hem från mbgt, gå till gymmet, gymma, gå hem, sen direkt til stan och sen från.
Det är aningen skillat tycker jag=)
Nu när jag sitter här och gör ingenting, bara lyssnar på musik och slappar så känner jag hur bra jag mår idag.
Det är väl så det ska vara? Jajjamänsan! Men jag är väldigt trött...

Idag har jag svårt att förstå varför jag är så nere ibland, what's the point with that? oftast helt onödigt=P
Jag har det bra. Mer än bra till och med. Ok betyg, de bästa vännerna, bästa killen, bra hälsa (haha)...

Har bara vg i slutbetyg i matte A... =( blev rejält besviken på mig själv när läraren sa att jag inte nått upp till mvg riktigt. Visst, vg är grymt, men jag har kämpat som ett djur för att jag skulle få mvg i slutbetyg..haft vg och vg+ på vart enda prov..=/ så det hängde på np:t..
Aja, om man gjort sitt bästa och det bästa inte räcker, då finns det väl inget annat att gör än att acceptera att det behövdes mer.

Hejs med er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0