Lite pempelijärvi-bilder

...bara som utfyllnad=)

 
En av dagarna for jag och pappa till vägtrumman och fiskade, därefter bar det av till bäcken.  Älska norrlands skogar<3
 

                                           Mommos gamla klänning (det fanns inget annat skärp så jag tog det från min röda klänning)

Ja, hmm... vad ska man skriva då?
Hann inte ens träffa stockholmarn innan hon drog ner igen=/ syndsynd, men det finns ju en månad Juli också=)
Jag hann bara hem från stugan och sedan blev det en prommis med Matilda och sen iväg till Lansjärv för att fiska till efter midnatt. Skitmys! Kanske man skulle laddat upp en och annann bild därifrån också, men det får bli en annan gång, om det inte blir på bilddagboken.
Ett minus var alla myggen.... Men, det är ju sommar och det får man väl ta.
Sedan har det varit utflyckt på två hjul x) och eld i regn. + övningskörning och sommarmys. Rätt stressigt nu när jag tänker efter, haha.
Och imorgon bär det väl av igen till stugan.... Har ingen vidare lust, ska se om det går att slingra sig ur. Nog för att det är midsommar och allt det där. Det känns jobbigt att fara iväg dit när man var där en vecka tidigare och ska till stockholm en vecka senare. Jag har saker jag vill göra hemma också. Faktiskt.
jaja, ser ju hur jag klarar mig.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0