så lång tig tog det

ja så lång tid tog det innan jag tröttnade på min bakgrund^^'
är inte nöjd nu heller, men det får duga...
Har för övrigt nyss vaknat (kl.12.41) och det regnar fortfarande. gah regn brukar vara mysemys, men halva sommaren har passerat och det har varit fint ca två gånger så här långt.

Har påbörjat mitt träningsrum nu. Nermonterat skrivbordet och flyttat in träningsbänken.
Tyvärr vet inte pappa var skruvarna till den håller hus=/ Menmen, det är på g i alla fall=D Snart blir det att träna hemma med tv:n påx) Ska flytta på sängen och den stora hyllan idag hade jag tänkt. Hyllan på väggen måste ner och mina posters måste byta vägg.

Har flyttat in mitt gamla sängbord också in till mitt nya rum, vilket betydde att skrivbordet var tvunget att vridas lite på.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0