We scream

Två hurtibulliga dagar har det varit.
Hade ingen skola idag så jag klev upp tidigt och for ut och sprang i morgonsolen, sen innan jag duschade gick jag och lade mig i solen och stekte lite innan jag var tvungen att duscha och stressa iväg för att klippa mig.
Det blev rätt fint, men jag blir oftast nöjd när jag klipper mig på Ulrikas...
Var och firade frida som fyller 14 år också. Aw ma gawdvad söt Bixie är! (deras nya lilla valp)<333 jag älskar den^^ så söt alltså!

På kvällen blev det prompis med hanni och matilda till sandviken. Där fick jag uppleva min fobi för spindlar åter igen. jag är visst så jälva rädd för spindlar att det är pinsamt hemskt. Hoj vad jag är patetisk..

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0