08.19 - skolan

Sitter i skolan och skriver nu.. i didaktiska som det så fint heter. Har samhälls nu, då vissa redan (äntligen) är klar med sin irk-rapport har jag ingenting att göra nu. Har franskaprov om typ en timme=P wish me good luck!
Dessutom hade man visst vg på sitt förra sh-prov fick man veta idag=P

Torsdagar borde strykas ur veckan kom jag och Matilda på i morse på bussen. Så otorligt trötta vi var! Och det är läskigt när man är så trött att hjärtat går långsammare än vad det ska så man blir alldeles svag och vill sitta ner x)

Yay idag åker mamma och pappa till stugan! skönt att ha huset för sig själv.. =)

Det är tråkiiiiiigt att sitta och vänta på att en lektion ska börja. nananana, vad gör man tills dess?=P Känn min rastlöshet x)

Nä, nu orkar jag inte sitta och tråka ut er=P skriver kanske mer senare idag. Vi får se;)


Hejs sötnosar och fulingar och tomtenissar och bävrar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är så glad att du kom ihåg mig där på slutet. Vi bävrar blir inte ihågkomna så ofta.

2008-05-22 @ 16:33:10
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0