0V3RL04D

Det är jag i ett ord.
0V3RL04D3D
Med den stavningen. en blandning av olika saker. ( i detta fall siffror och bokstäver).
Jag behöver en urladdning.
Skrika slå sparka banka springa tills man spyr svimma vråla

Vad är felet? Vem är felet? Va? Jag är förvirrad och vill se och tänka klart igen

L3T5 FUCK

jag är förbannad trött less och piss på världen GOING EMO so it seems

Krama mig och gör mig trygg           -                 gör mig lugn och fri
släpp inte förrän allt är läkt                -               Jag behöver just den kramen
Slå mig hårt det hårdaste                  -                krama mig och krama ur det ruttna

Det finns saker jag hatar och saker jag älskar
Jag älskar människor
mina underbara  flummiga tokiga fina snygga människor
min älskade man till människa

God natt på er
Hejs.

Ps.Jag tycker inte om att skriva sådana här inlägg som får jordens gravitation att kännas 40 miljoner starkare... Jag behöver skriva det helt enkelt..Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0