23.37 Söndagkväll

23.37 är klockan då jag börjar skriva på det här inlägget. Vet egentligen inte vad jag vill skriva idag, om ni ursäktar =P är mega monster jättetrött just nu! x)
Segohelg med snö snö snö snö! LESS PÅ SNÖ. Någon som sympatiserar med mig?
Ingen musik i morgon så det blir sovmorgon<3 skönt men samtidigt småtrist=/ musik på morgonen är alltid bäst!
...Jobbet i sommar, det på sommarorkestern.... Borde jag verkligen ta det? Det känns som om jag tar någon annans plats, som mycket bättre skulle passa in där. Alla som sökt dit som jag känner är mycket bättre än mig och nu vet jag inte om jag borde acceptera jobbet... Men jag vill ju. Grymt mycket!
Antar att jag är rädd för att göra bort mig helt enkelt, att folk ska skratta åt mig, att de ska tycka jag är dålig. Jag vet hur patetiskt det låter, så skärpning är i sin ordning! (Y)

Ne, nu ska jag sova.. Ska ta värmekudden och krypa ner under täcket=)
Ses i morgon!
Hejs

Kommentarer
Postat av: Hanni

Just precis Stina, SKÄRPNING!! Du passar till det där jobbet som en semla i fickan ;D våga inte tacka nej till det!

2008-05-19 @ 10:43:00
URL: http://najuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0