ännu en fredag..

..ännu en helg =)
Det har inte kännts så här skönt att ha fredag på länge ska ni veta. Hela veckan har jag haft ont i huvudet och sovit dåligt på grund av stressen. Rapporten som skulle in idag (inlämnad), franskaprovet (gjort i torsdags), matten (np-prov nästa vecka), biljetthysteri från syster (sthlm borde bokas) osv. Nu är det fredag och jag slutade efter engelska np:t jag gjorde på morgonen idag, och efter att jag lämnat in irken satt jag i solen ute och väntade på bussen medan jag pratade i telefonen med diverse folk=)
Nu känns allt mycket lättare. Sov med älskling i natt och vaknade på bra humör, solen sken, mamma och pappa är i stugan, filmkväll med syster idag och bara slappis... U-N-D-E-R-B-A-R-T

Tänk vad dagar kan skilja sig från varanda O.o
Igår gick jag och tänkte "kasta sten på miiiiig tack!!" ungefär hela dagen och allt kändes genomruttet, men idag känns det inte lika illa. Är på bra humör och har rätt skoj den lilla tidne jag var i skolan idag=)
Ska gå och ta en dusch snart, men först ska jag bädda klart sängen =P
Varför blir man noggrannare (finns det ordet?O.o) när man har huset för sig själv?

Hejs på er<3
Jag vill sola och bada och ha en lika bra sommar som förra... <3

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0