Brustna <3ans ---

---dag. Blev det visst.
Eller ja inte riktigt. Det beror på hur man ser det.
Varför fungerar saker och ting inte mellan oss? Dotter och mor ska väl vara tajta?
Fy fasiken vad det går illa. Vad man än gör så blir det något fel. Alla vägar har sitt pris heter en låt med lasse. Det verkar vara sant.
Okej, jag vet hur tråkigt det är att läsa gnäll, men jag behövde gnälla av mig. Jag vet att även du som läser det här känner samma sak som jag då jag skriver det här. "ingen vill läsa gnäll" och "hujj vad jobbig jag känner mig nu, men jag måste bara..." Det är så man tänker, och jag är helt säker att jag inte är ensam om att tänka så där. jag vet.

haha jag är så emo i det här inlägget! x) men det får jag väl vara då=P ibland går det bra, ibland inte.
Natti, nu ska jag sova.
image25
Emoness in my blogg tonight =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0