Dope<3

I see you baby and you're looking so good
I got a feeling and I think that we should
Lets take it outside
Lets go for a ride
Lets do it, whatever we want
Lets make it a crime

Lets fuck


Väntar på att Hanni ska ringa så vi ska gå på promenad... Skönt att röra på sig!=o I need it, jag min latmask!
Jahapp, då vet man att man går media nästa år, att man har fotografi i indval kvällstid och ekonomi + att placera pengar på dagen, bild i estetisk verksamhet och franska (huuuu) i språkval.
Vill nog egentligen ha musik i e.v men efter det Hanni berättat om det så blev det bild istället. Hoppas det är en annan lärare nästa år!XC Franskan... jaaa denna franska. x) Jag kan mindre än jag kunde i nian, det är förskräckligt tråkigt och jag är väldigt oengagerad, men ändå ahr ajg lysckats få vg och mvg på de fyra senaste uppgifterna vi haft! Hur hänger det ihop?

jaja, hejs så länge, nu ska jag vänta lite mer och kanske byta tröja innan promenaden. Vill inte frysa, det blåser visst rätt mcykiet idag=(
klart slut.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Franska är usch, men vi överlever förhoppningsvis.

2008-05-05 @ 18:12:49
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Hanni

I'm right here waiting for you baby ;D

2008-05-05 @ 18:37:50
URL: http://najuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0