HAPPINESS AND LOVE

Ligger här i sängen nu och skriver lite blogg... Det regnar för fullt hus ute och om jag tar bort hörlurarna där soilwork, the ataris och mr cash spelas ikväll, så kan jag höra dropparna mot taket och fönstret. <3 Riktigt mysigt=)
Det är sådana ögonblick som det här, som får mig att känna efter längst in. Det får hela jag att känna mig lugn och här, så att säga... Heh, aningen svårt att skriva det jag menar=P (och jag vet, det var en underlig meningxD)

Helgen har varit underbar och om jag ska vara riktigt ärlig så har jag längtat länge efter just en sån här helg. Fredagen var rätt seg med massa städning. Men som man vet av erfarenhet så käns det mycket fräschare och so worth it när man är klar... ;)
Lördagen var <3 helt enkelt. u-n-d-e-r-b-a-r-t väder och bara roligt och bara sol och bara värme och ingenting annat!
Gosch jag vill ha sommarlov NU=) men först måste man klara kurserna... På tal om det, har jag en ergonomiläxa att skriva som skulle varit inne innan sportlovet, fortfarande, och om jag inte skriver den får jag ig i idrott (ajdå!) så det är väl bara att ta itu med den snart. Och irken...blä-.- tasukete?

Idag, söndag, är jag helt jävla underbart glad.
Hela förmiddagen full av tonvis med <3mys... sommar-regn hela dagen som smälter bort den kalla snön och sedan en härlig tjejkväll=D Hur låter den dagen? ;)
<3 Tack lilla Matilda för mysekvällen med matlagningen (nudlar, wokgrönsaker +kyckling), massor älskvärt flumm och the sims=)

                    image24              Liten LuleåKalaset-07 bild =)

Hejs.<3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack själv!

2008-05-05 @ 16:18:31
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0