Hotet från luften...

Jaha så sitter man här igen och ska låssas vara duktig och plugga. Ska egentligen skriva på min IRK-rapport som jag hatar mer än något just nu, men jag klarar det inte. Har ingen motivation alls. Det är så förbannat tråkigt! =P
SKA skriva mer på den, snart...0=)
Hade sovmorgon idag, och även om det innebar att musiken uteblev, så var det skönt att få sova lite längre<3 sov gott inatt, och det har inte hänt på två veckor tror jagO.o
Idag ska jag hitta på något med lilla Hanni när hon kommit hem från skolan=) Före det, när syster slutar, ska vi boka biljetter till tåget på lördag. Blir sponsrad också^^

Körde Matilda-stuket idag med rutig skjorta=)

image34

Hejs, nu ska jag vara duktig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0