Kvällsrapport

Ok, då är det bevisat. Eller tja, två saker....
Bevis 1:
JAG AVSKYR DATORER OCH DE VILL EN BARA ILLA!
Förklaring:
En hel dags arbetande, slitande, hårdpluggande, blev inte sparat då programet låste sig när jag var klar och ville spara. Jag hade sparat tidigare under arbetets gång, men tydligen så var den filen inte heller kvar någonstans på min dator.
Jag tycker att jag har nog mycket att göra som det är och anser det vara ytterst, ytterst onödigt att göra arbeten två jävla gånger.
Bevis 2:
TOP MODEL ÄR BÄST
Förklaring...eller nåt?
Här kommer en liten bekännelse: jag har alltid, nästan hela mitt liv, drömt om att vara model. Jag var som alla vet inte det vackraste av barn när jag var liten och då började jag väl drömma om att vara snygg istället, antar jag=P
och... Jag såg nyss finalen av top model nio, och jag måste bara säga att jag önskar verkligen att jag var model=)

btw, Hanni vad vi är nördiga x) båda sitter hemma hos sig framför tv:n och kollar samma program och sms:ar kommentarer om vad som händer på tvskärmen! x) haha<3
Och waaaaaaah Matilda din underbara människa=) den promenaden behövdes efter breakdownet jag hade då mitt arbete försvann.
...ajfan, nu börjar jag tänka på det igen XP

image29 image30 image31

Kommentarer
Postat av: Hänry

haha ja top model ÄGER!! :D

2008-05-16 @ 22:06:07
URL: http://najuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0