One thing on my mind

Ok, jag erkänner, att blogga ÄR inte så roligt alla gånger. När man inte uppdaterat på några dagar är det svårt att komma sig för att skriva ett inlägg.
Den senaste veckan jag inte har uppdaterat har jag varit i stugan ett par dagar, och sedan har jag inte orkat med att skriva, sen i måndags...

Nu är det inte länge kvar av skolan och man kan räkna dagar och läxor man har kvar att göra.
-IRK-rapportskrivning första VK, stridsplanens utveckling

-kursprov i matte A, 27-28 Maj
-Franska grammatikdiagnos
-idrott löptest
-musik uppspel

tror faktiskt att det är allt=) Skönt att se det sådär svart på vitt ^^
Idag blir det plugga plugga plugga! sen blir det såklart att se finalen i top model nio också.
Ville till syrran och jimmy på kvällen, men jag får se hur det hinns med =P

Btw så har jag blivit erbjuden sommarjobb i sommarorkestern... men jag vet itne om jag ska ta det O.o
41kr/h lät INTE BRA BETALT. Ska se om jag får på kyrkan istället, men om inte så blir det sommarorkestern. Det är ju ändå GRYMT mycket roligare än att jobba på kyrkogården=P

Nu ska jag sätta igång med att vara duktig.
Hejs!
image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0