Onsdag

Kom nyss hem från gymet=) känns skönt att äntligen ha tagit mig i kragen och pallrat mig ner till badhuset! applåd för mig?
Skithärligt att träna dessutom, ingen annan var där. och då menar jag ingen. eller ja, det kom dit två "äldre herrar", men då skulle jag precis gå.
Blev ingen konsert i fiket för min del idag.. kände mig snurrig i hela huvudet efter det två timmar långa matte-np:t så jag drog hem och vilade istället. sen gick jag en sväng på stan och blev oändligt sugen på glass, men ingen kunde följa med=(

Nu är det inte länge kvar till skolan är slut, och jag villl bara säga: FAN VAD SKÖNT.

Nu blir det väl att sega lite idag, känner mig trött och ska bara slappa=) för en gångs skull känns det som något som är skönt, och inte något som är skittråkigt och meningslöst. Ja, det brukar kännas just så.

Lyssnar på hjältarna nu<3


Hejs alla


Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså, In Flames är ju bra! :O

2008-05-28 @ 19:05:35
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0