Tråkigt när publiceringen går fel

"Nämen hej, står du här bakom hörnet och spanar efter mitt leende?"
=)
Skrev nyss ett långt inlägg... som inte publicerades... Så jag ska tråka ut er med en sjuk msn-konversation istället =P

* Susanna säger:

hej, vad har du på dig? ;)

Stina säger:

en brun pepparkaksdräkt med glasyr av spets... du själv?;)

* Susanna säger:

ooooh ;)

* Susanna säger:

jag är naken. har bara lite vispgrädde här bredvid mig som jag tänkte använda ;:)

Stina säger:

nämen åå, det lät som en inbjudan;) då kommer jag dit på stört! jag tar med mig min rumpa

* Susanna säger:

gör det ;)

* Susanna säger:

AHAHAHA

Stina säger:

I neeever leaves the house without my butt!:D<3

* Susanna säger:

haha ;)

* Susanna säger:

danz

Stina säger:

dancebander:D

Stina säger:

(Y)

* Susanna säger:

poss

Stina säger:

slick på kinden från kleiner münsterlander!

* Susanna säger:

VA? X)

Stina säger:

:D

* Susanna säger:

:D

Stina säger:

Hahaha XD

Stina säger:

fan vilken sjuk konversation^^'

 

* Susanna säger:

mmm

* Susanna säger:

vi äger


 

Och ja, vi äger faktiskt =)<3 Tror jag ska gå och ta ett bad på ett litet tag nu, sen blir det sova. God natt på er.

Hejs.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha, fan vad sjuk! XD

2008-05-03 @ 11:13:15
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0