40kg bänk

God kväll då
Är nyligt hemkommen. Har varit och tränat med älsklingen. Gick skitbra!
Även om jag inte ätit sedan lunch (som jag för övrigt delade med Matilda^^) så tog jag 40kg i bänk!
Och ja, Jag är glad nu=) Hann inte med träningsschemat så bra förra veckan...
Med begravningen och allt, så jag trodde definitivt inte att jag skulle orka mer än 35.

Jaojao, nu väntar en NATT av pluggande=/ Fy vad jag avskyr att plugga. Och ännu mer nattetid.
Det är inte mänskligt enligt mig. Men man måste ju för att hålla sig på toppen.

Vi fick våra World Cup -08 t-shirt idag=) Blåa med vitt tryck. Hyfsat snygg ändå.
bara det att det inte fanns att beställa in strl. S... Så oss mindre folk ser ut som dvärgar i dom^^
Någon bild på den kommer säkert upp... Känner mig aningen ego idag!

Förlåt ni stockholmare för att jag inte ringt på ett tag, men mitt pengaförråd är inte stort på telefonen..
Ska fylla på det i veckan! Jag lovar!! <3


Nu ska jag sätta igång med nattens förströelser. Hejs

Kommentarer
Postat av: Hanni

gör inget<3 jag har inte så mycket tid nu och är social med helena när jag inte är i skolan ^-^' men vi måste prata snart! :D puss och kram

2008-11-11 @ 18:47:55
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0